2014. augusztus 3., vasárnap

9. hét eleje

Egy kis összegzés júliusról:
127 km bicikli 37,16 km futás 1 fitnesz

A 10 km-es futás nagyon rosszul ment, 9 perc/km lett az átlagidőm. Egyrészt nem vágtam neki a Margit-szigetnek, mert akkor is hol esett, hol nem. Így csak ide a patakhoz mentem le, nah de itt a 10 km az 4 és fél kör, addig meguntam az életemet, hiába vittem hangoskönyvet. Ráadásul életemben először annyira ki voltam száradva végig az idő miatt, hogy a 7 dl vízem elfogyott az utolsó 2 km-en. Kút van, csak el van zárva a csövesek miatt, köszönöm!!!  Ezek a számomra hosszútáv futások még nagyon macerások.

Utána volt fitnesz park, ahol szörnyen elfáradtam. Ebben a melegben alapból is elég elkezdenem mozognom, aztán már a bugyimig átizzadok. Pluszban utána 2 napra kijött egy szörnyűséges izomlázam, főleg a bicepszemben. Még most is érzem.

Fitnesz park volt a 9. hét első edzése. Tervben volt, hogy még a héten megcsinálom az egész hetet. De csak csúszott az idő miatt.

De ma eljutottam az 5 km-es futásig. Úgy indultam, hogy csak azért is legyőzöm önmagamat és hozok egy minimum versenyidőt. Igaz még csak 5 km-en teszteltem, de sikerült :)) Sokat szenvedtem, fájt az oldalam is sokszor, volt 174-es pulzus is, de MEGCSINÁLTAM. 7:13 perc/km átlag. Igazából nem hiszem el, nagyon küzdöttem, amikor már kezdtem fáradni, folyamatosan veszekedtem önmagammal, hogy de akkor se állok meg, akkor is csinálom tovább.
Valami hihetlen öröm volt, hogy hamarabb célba értem.  Csoda módjára a cukrom se ment le a béka feneke alá, 9-ről indultam és 6-ra befejeztem. Utána persze elindult lefele, de addigra már ettem, hogy ne legyen rosszullét :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése