2014. május 27., kedd

20 perceske

Eddig a hetekről: a sima és intervallumos futások váltották egymást. Tehát egyik nap 5 km futás, aztán 5x3 perc (amibe 5x3 sima 5x3 sprint).
Ennek vége ezen a héten, előtte héten volt egy nagy 8 km, amit ráadásul a 30 fokban futottam le, kár volt. Mert lassú voltam a melegtől, át kell térnem esti vagy reggeli futásra. Csak ne lenne olyan nehéz korán felkelni.

Nah szóval a héten volt egy laza 4,8 km,a 8 km után semminek tűnt, le is futottam 40 perc alatt.
Aztán ma volt egy olyan, hogy 20 percet fussál temposan. Ez annyit jelent, hogy ami nekem normál tempó, annál adjak bele egy picit többet. Gondolom úgyis időre megy, akkor turbozzuk fel, aztán gyorsfutás után meg alig tudtam menni. Tehát bebuktam.
De az edzés végére megvilágosodtam, hogy ez igazából arra jó, hogy most egy ideig nincs intervallum, ezért meg kell tanulni magamnak hogy állítsam be az intervallumot, ha érzem, hogy fáradok, hogy lassítsak. Meddig engedjem magam gyorsítani. Ebben nagy segítség a pulzusórám is, mert látom, hogy mikor van stop.

Tehát 20 perc alatt végül 2,15 km sikerült, ami elég siralmas, ez a normál időm, többre számítottam, ezek a percek mindig becsapnak.
Holnap egy cross training lesz, amit a közeli fitnesz parkban fogok elvégezni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése