2014. május 29., csütörtök

erősítés

Tegnap akartam erősíteni, hiába írt egy nap pihenőt, pár hónapja még futás utáni nap erősítés ment. Aztán a vérvétel közbeszólt.
Így ma lett meg, 45 percre írták, addig lement 2 sorozat. 100 gyakorlat a könnyű gépeknél, 25 a nehéznél, és akkor ezt kétszer. Már előre látom, hogy izomlázam lesz, nah hát régen voltam.

A másik meg, hogy volt kint 2 hülyegyerek, zokniban a koszos földön fekvőtámaszoztak, és közben szidták a gépeket, hogy milyen rosszak, csak húzodzkodtak, meg a porban fetrengtek, közben ráültek a gépekre pihengetni, meg beszélgetni. Közben meg vihogtak férfi létükre, hogy nééééédd máááá ez mégis mit fejleszt??? Seeeeemit. (Jah hát végülis az evezőgép a szempillát fejleszti) Ilyenek miért nem mennek kondiba, ha szerintük ez olyan rossz??
Ezt sose értettem, ha valami nem tetszik nekem, oda nem megyek. Főleg nem azért, hogy szidjam.


Kicsit szívfájdalmam de hónapok óta kb. meg se mozdul a súlyom, a centik mennek lefele, tudom nem a kilókat kell nézni, de akkor is :

Tényleg, befejeztem ezzel az 5. hetet, szombaton ha lesz energiám felkelek korán és kimegyek futni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése