2014. június 2., hétfő

5 km

Megint csúsztam, pedig szombaton még fel is keltem 6:45-kor , hogy futni kéne. De aztán egyrészt hideg volt, másrészt rájöttem, hogy diabbal nem egyszerű. Utánaolvastam a reggeli futásnak, éhgyomorral vagy sehogy. Nah nekem éhgyomorral se energiám, se vércukrom nem lenne. Aztán mivel szombaton egész nap nem voltam itthon, így elmaradt. Vasárnap meg elfelejtettem (szégyen vagy nem szégyen :D)
Szóval ma mentem. Hihetetlen hideg van júniushoz képest, majdnem visszaszaladtam pulcsiért, de aztán a végére jó volt pólóban, hosszúnadrágban.
És javítottam az időmön, az 5 km-et lefutottam 39:27 alatt, eddig ez a legjobb időm :))
Közben összegeztem a májusi hónapot és hihetlen számok jöttek ki:
- 41 km-et tekertem
- 43,57 km-et futottam
- 1x voltam fitnesz parkban erősíteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése