2014. június 6., péntek

8 km

Általában kitűzök magam elé egy reális célt, és ha sikerül örülök, ha nem sikerül, akkor örülök, hogy lefutottam legalább :)
Így vagyok a 8 km-el is, kitűztem, hogy egy 1 óra 10 perces időt szeretnék, 1 óra 14 lett. Majdnem meglett, de most nem egyszerű úgy megcsinálni, hogy akkor most leülni vércukrot mérni, mivel szinte végig 4-5 körül voltak az értékeim, pedig számomra rengeteg (6-8 db) szőlőcukrot ettem meg végig. Ilyen is van, meg jobb is. Nah meg ma a Margit-szigeten voltam, az bicajjal 4 km oda, akor 4 vissza. Visszafele már alig volt erőm. Megint el kéne kezdeni zabkekszeket gyártani ilyen edzésekre.
De legalább mi végicsináltam, tegnap is elindultam akkor a patak mellett, 2 km után mentem haza, se kedvem,se energiám nem volt, a GPS-t nem fogta be a telefon, nem tudtam normálisan mérni, azon kattogtam, hogy mindjárt indulni kéne máshova.
Szerintem ehhez hozzátartozik, hogy ismerjük be, hogy igenis van olyan, hogy nem megy, és nem akarja az ember. 
Október végére beneveztem egy 7 km-es versenyre, ott valami 54-es időt kell hozni, ma a 7 km 1 óra 5 perc volt, bőven van még mit fejlődnöm, de nem hiába csak kisebbe gondolkozok előbb.
Igazából most nagyon fáradt vagyok, feltöltődés helyett egész nap tudnék aludni, de lesz ez még jobb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése