2014. június 29., vasárnap

A hét

23.-n hétfőn 8 km futásom volt, 1 óra 15 perc alatt sikerült. Éppenhogy összejött, mert egész nap a mindenféle szakemberre vártam, persze mindenki késett, így este 7 körül jutottam el, akkor már nem akartam Margit-szigetre menni, így mentem a patak mellett, ami ugye kicsi. Így elmentem másik irányba, de egyrészt keskeny, másrészt sok kicsi rész van, harmadrészt elég veszélyes környéknek néz ki egy idő után. Tehát azt feladtam, inkább visszamentem.
A cukrom meg 10-ről 5-re ment. 

24.-n 8 km biciklizés volt terítéken.

25.-n 40 perc könnyű futás volt, a pulzusomat igyekeztem 140 alatt tartani, de aztán a felétől már inkább 150 alatt lőttem be. Az lett 100%, de szerencsére sokat volt 140 körül is, így is 40 perc volt az 5 km. 

27.-n 5 km gyors futás volt, max pulzus 166, viszont 57% volt a belőtt pulzustartományban, pedig gyorsfutás volt. Bebizonyosodott, hogy most már egyre hamarabb helyreáll a pulzusom, és egyre lejjebb megy még a gyors futásnál is.
Viszont a cukrom szörnyen leesett edzés után fél órával.

Aznap még egy 20 km biciklizést is sikerült összeszedni, csak sima városi, így annyira nem mértem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése