2014. június 17., kedd

gyorsfutás

Kihagytam jó ideig a futást, mert a szüleimnél voltam. Szerencsére pont akkor volt a dögmeleg, tehát nem furdalt a lelkiismeret.
Ma volt gyorsfutás, ez volt az első, az a lényege, hogy percben van megadva, és akkor kifulladásig, majd pihenni, amíg az ember újra tud menni. Így hoztam a szokásos időmet, viszont sok gyors futás volt benne. Előre féltem, hogy a pulzusom felmegy az egekbe, de szerencsére max 165 volt. Pedig az első hetekben simán felment 177-re.
A lépem sokszor fájt, pedig ezer éve nem éreztem ilyet, abba lassultam le sokat, hogy akkor séta, hogy elmúljon, mert addig úgyse tudom visszavenni a ritmust.
Nagyon élveztem, hogy végre gyorsan futok, bár nem néztem gyorsaság.
Persze a GPS megint nem műkődőtt az elején. Csak hogy ne legyen minden jó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése